
Защо да избера Моята кола?

4 лесни за разбиране пакета
Ние предлагаме решения за Вашите индивидуални потребности, за да предоставим най-доброто застрахователно покритие за Вас и любимия автомобил.
Комфорт
Плюс
Екстра
Макс
Финансова загуба от обезценка на МПС (когато е приложимо)
В случай на изплатено застрахователно обезщетение по Каско за Застрахователно събитие, довело до Пълна загуба на МПС (тотална щета, кражба или грабеж), ние ще изплатим обезщетение за Вашата финансова загуба в резултат на обезценката на МПС. Застрахователното обезщетение по покритието се определя като разлика между общата Застрахователна сума по Каско, , сключена в 6-месечния срок от датата на първа регистрация на МПС и Действителната му стойност към датата на Застрахователното събитие, довело до Пълна загуба.
Подробна информация за застраховка Моята кола
Какво да направя при щета?

Обадете ни се. Нашите експерти ще Ви окажат компетентно съдействие.

При нужда от помощ на пътя се обадете на 070013014 и се възползвайте от покритието по автоасистанс, 24/7.

При щета имате възможност да проследите статуса на Вашата претенция, където и когато Ви е удобно с Claims Tracker.
Заявяване на претенция
Често задавани въпроси
Можете да платите Застрахователната премия или отделна вноска от нея: по наша банковата сметка; дистанционно чрез Epay; във всеки един от нашите офиси или в някой от клоновете на EasyPay.
Ако сте оставили мобилен телефонен номер или имейл, ще получите напомнящо SMS/имейл съобщение до 7 дни след датата, на която дължите Вашата вноска. В случай, че не платите в срок, Застраховката ще бъде прекратена съгласно договорените условия в полицата.
Всички промени по Застраховката следва да бъдат направени писмено с добавък към полицата.
Уведомете компетентните органи (включително позвънете на ЕЕН 112) и нас за настъпилото застрахователно събитие. Можете да изберете как да предявите Вашата претенция като за целта подгответе съответните доказателства по т. 2.4.1 от Наръчника в зависимост от застрахователното събитие. На телефон 0700 13 014 може да се свържете с денонощния асистанс център.
Свържете се с нас и ние ще Ви насочим към най-подходящия начин в зависимост от вида на събитието.
Важно е веднага да уведомите полицията и да следвате техните инструкции. За целта може да използвате ЕЕН 112;
При Застрахователно събитие по Застраховка ГОА трябва да ни уведомите в срок до 7 работни дни. При Кражба и Грабеж на автомобила, срокът за уведомяване е 25 часа от узнаване за събитието, а в случай че срокът изтича в неработен ден - до края на първия работен ден, след изтичане на 25-часовия срок. Във всички останали случаи по Каско, както и по Злополука на местата и Правни разноски, трябва да ни уведомите за събитието до 5 работни дни.
Трябва да ни представите автомобила за оглед в срок до 5 работни дни от уведомяването за Застрахователно събитие. Важно е да не отстранявате вредите преди да извършим оглед.
Ние сме длъжни да определим, изплатим или откажем мотивирано плащане в срок не по-дълъг от 15 работни дни след получаване на всички необходими документи и доказателства по Застрахователното събитие.
Ако автомобилът е включен в обхвата на Автоасистанс, се обадете на телефон 0700 13 014 и ще Ви дадем ясни и точни указания какво да направите, като ако е необходимо ще изпратим Пътна помощ, за да Ви окажат съдействие на място.
Вие трябва да носите сертификат Зелена карта, когато пътувате за: Република Албания; Босна и Херцеговина; Република Беларус; Република Северна Македония; Ислямска република Иран; Черна Гора; Кралство Мароко; Руска федерация; Република Молдова; Тунизийска република; Република Турция; Украйна; Република Азербайджан
Незабавно след като установите, че сте загубили, повредили или напълно унищожили своя сертификат Зелена карта, се свържете с нас, за да получите конкретни указания. Ние ще Ви издадем нова Зелена карта.
При прехвърляне на собствеността на автомобила трябва да вземете документите по Застраховката от предишния собственик. Вие и предишният собственик трябва в 7-дневен срок да ни уведомите писмено за прехвърлянето и да ни представите копие от договора.
Имате нужда от съдействие?
Нашият екип от професионалисти е на разположение!

Търсите информация за нашите продукти, документи и формуляри?

Създадохме специална секция, в която чрез информационни документи ще получите информация за застрахователните ни продукти в разбираема форма и така ще можете да вземете информирано решение за сключване на застраховка.
Тук ще намерите и нужните документи, заявления и формуляри.