Имате възможност да използвате един от следните два варианта за потвърждение на плащане в Интернет при търговци, изискващи 3DS верификация:
Имате възможност да използвате един от следните два варианта за потвърждение на плащане в Интернет при търговци, изискващи 3DS верификация:
Потвърждението на плащане с карта в интернет при 3DS търговци може да се извърши и със статична и динамична парола.
За вече активни карти, които нямат статична парола, е необходимо да се генерира временна статична парола (валидна 24 часа), чрез която клиентът трябва да генерира своя лична постоянна парола.
Начинът за промяна на статична парола е следният:
1. Влезте на https://3ds.borica.bg/ALLIANZ и въведете номера на картата, за която желаете да промените статична парола в поле „Номер на карта“;
2. Ще се отвори екран „Верификация на потребителя“;
3. Ще получите SMS-съобщение с еднократна/динамична парола. Въведете паролата в поле „Динамична парола“;
4. Въведете статичната парола в поле „3D-Secure статична парола“;
5. Кликнете бутон „Продължи“, за да преминете на екран „Промени твоите 3D-Secure параметри“;
6. Генерирайте своята статична парола за плащания в интернет. Тя се състои от 6 символа, като може да съдържа и само цифри;
7. Въведете текст в поле „Лично съобщение“, който ще се визуализира всеки път при извършване на онлайн транзакция. Текстът трябва да е максимум 25 символа, които могат да бъдат на латиница или кирилица.
Пример: Ключова дума, код с комбинация между букви и цифри, име или дата, които имат значение за вас и ще запомните лесно.
8. Така генерираната статична парола може да се използва многократно, както и да я сменяте при желание на клиентски портал: https://3ds.borica.bg/ALLIANZ, следвайки същите стъпки.
Важно! Статичната парола ще Ви бъде искана в процеса на всяко плащане в Интернет при 3DS търговци и без нея няма да можете да финализирате покупките си.
При необходимост от нова статична парола (изгубена или изтекла първоначална статична парола), моля да се свържете с нас на тел. 070013014 или да посетите офис на Алианц Банк България.
Какво да направя, за да използвам новите функционалности?
В случай, че при сваляне на приложението SmartID сте посочили опцията „автоматична актуализация“ – не е необходимо нищо да правите.
Ако тази опция не е активирана, е необходимо да извършите актуализация на приложението SmartID съответно в “Play store” или „App store”. Обръщаме внимание, че не се изисква деинсталиране и повторно зареждане на приложението.
Mинимални версии на операционните системи
Android: v 6.0 и iOS: v 10.0.
Кой може да ползва тази функционалност?
Клиенти с регистрирани права за интернет или мобилно банкиране и карти с коректен телефонен номер за плащане при 3DS търговци в системата на банката.
Кои карти се визуализират?