Уважаеми клиенти,
На основание чл.62 от Закона за платежните услуги и платежните системи, Алианц Банк България Ви уведомява, че считано от 01.08.2025 г. влизат в сила:
1. Нови Общи условия към Рамков договор за откриване, водене и закриване на платежни сметки на физически лица, с които можете да се запознаете тук.
2. Промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони за физически лица, както следва:
- Раздел I. Сметки и спестявания;
- Раздел II. Пакетни програми;
- Раздел III. Касови операции;
- Раздел IV. Преводи;
- Раздел V. Дебитни карти;
- Раздел VI. Кредитни карти;
- Раздел VII. Кредитни сделки;
- Раздел XI. Други услуги;
- Приложение №1 към Раздел I. Сметки и спестявания - Платежна сметка за основни операции (ПСОО);
- Приложение №2 към Раздел II. Пакетни програми - Програми Алианц Старт;
- Приложение №3 към Раздел II. Пакетни програми - Програма Алианц Рестарт;
- Приложение №4 към Раздел II. Пакетни програми - Програма Алианц Академика.
С предстоящите промени в Тарифата можете да се запознаете тук.
В случай че не сте съгласни с горепосочените промени, имате право да прекратите сключения с банката договор за ползване на платежни услуги, без да дължите заплащане на такси или неустойки. За целта е необходимо да подадете писмено уведомление в офис на Алианц Банк България преди датата на влизане в сила на промените до 31.07.2025 г. включително.