Уважаеми клиенти,

На основание чл.62 от Закона за платежните услуги и платежните системи, Алианц Банк България Ви уведомява, че считано от 01.08.2025 г. влизат в сила:

1.  Нови Общи условия към Рамков договор за откриване, водене и закриване на платежни сметки на физически лица, с които можете да се запознаете тук.

2.   Промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони за физически лица, както следва:

  • Раздел I. Сметки и спестявания;
  • Раздел II. Пакетни програми;
  • Раздел III. Касови операции;
  • Раздел IV. Преводи;
  • Раздел V. Дебитни карти;
  • Раздел VI. Кредитни карти;
  • Раздел VII. Кредитни сделки;
  • Раздел XI. Други услуги;
  • Приложение №1 към Раздел I. Сметки и спестявания - Платежна сметка за основни операции (ПСОО);
  • Приложение №2 към Раздел II. Пакетни програми - Програми Алианц Старт;
  • Приложение №3 към Раздел II. Пакетни програми - Програма Алианц Рестарт;
  • Приложение №4 към Раздел II. Пакетни програми - Програма Алианц Академика.

С предстоящите промени в Тарифата можете да се запознаете тук.

В случай че не сте съгласни с горепосочените промени, имате право да прекратите сключения с банката договор за ползване на платежни услуги, без да дължите заплащане на такси или неустойки. За целта е необходимо да подадете писмено уведомление в офис на Алианц Банк България преди датата на влизане в сила на промените до 31.07.2025 г. включително.