man with tablet in front of house

Дигитално обслужване

За твое удобство всички процеси се администрират онлайн 24/7. Без излишни формалности при заявяване на претенции и без попълване на заявления. 

woman phone

Наръчник на ползите

В него откриваш всичко най-важно, което трябва да знаеш за твоята застраховка, лимити, покрития и как да ползваш здравните услуги.

Digital

Второ медицинско мнение 

За правилно лечение при диагностицирано критично заболяване, предлагаме Второ медицинско мнение от най-добрите клиники в света. 

Виж повече

10 000 / 15 000 / 30 000 лв.
15 000 / 30 000 / 45 000 лв.
30 000 / 45 000 / 60 000 лв.
Модул "Извънболнична медицинска помощ"
Модул "Болнична медицинска помощ"
Модул "Критични състояния и Второ медицинско мнение"
Доброкачествен тумор на мозъка
Слепота
Кома
Аорто-коронарен байпас
Миокарден инфаркт
Бъбречна недостатъчност
Мозъчен инсулт
Животозастрашаващ злокачествен тумор
Загуба на слух
Загуба на говор
Трансплантация на основни органи
Парализа
Тежки изгаряния
Модул "Здравни стоки"
Модул "Дентална помощ"
Модул "Профилактика"

Всеки един от вариантите може да се комбинира с отделен пакет

 

Вариант 1
Вариант 2  
Вариант 3
Детайлна информация за покритието по застраховката можеш да намериш в дигиталната платформа Алианц Здраве - секция Наръчник на ползите, на тел. 0700 13 014 (опция 2 от главното меню, след което опция 3) или като изпратиш запитване чрез контактната форма тук.  
Медицинската застраховка Алианц Здраве е групова и се сключва от твоя работодател. В този случай е необходимо към него да отнесеш своя въпрос. 

Номера на претенцията можеш да откриеш в:

  • Бизнес чата (Business Inbox) на Viber, SMS или електронна поща
  • Дигиталната платформа My Allianz

За съдействие можеш да се свържеш и с нашия Асистънс центъра. 

Спешно състояние е остро възникнала промяна в здравето на човека, която може да доведе до тежки функционални и морфологични увреждания на жизненоважни органи и системи.
Посети лечебно заведение за спешна медицинска помощ или се обади на тел. 112.
1. Посети лечебно заведение за медицинска помощ, с което Алианц България има договор. Легитимирай се на регистратурата с дигиталната карта Алианц Здраве. 
 
2. В случай че лечебното заведение не е от партньорската мрежа на Алианц България, събери необходимите медицински и финансови документи и регистрирай своята претенция тук или в дигиталната платформа Алианц Здраве. Разходите се възстановяват при условията на твоята застраховка. 
 
3. При необходимост от съдействие, се свържи с нас на тел. 0700 13 014 (опция 2 от главното меню, след което избери опция 3 "За претенции по застраховка Алианц Здраве и записване на час за преглед")
 
Регистрирай своята претенция тук или се свържете с Асистънс центъра за получаване на Индивидуалният номер на уведомление (ИНУ). В неработно време, можете да посетите избрано лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Събери всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на твоята Застраховка.
Свържи се с нас на тел. 0700  13 014 и ще те насочим към подходящо лечебно заведение.

Вероятните причини при този случай са:

1. Възможно е да има самоучастие, което е договорено по застраховката. Самоучастие е сумата, с която застрахованото лице участва в покриване на разноските за всяка ползвана стока или услуга. Съгласно Общите условия самоучастието е в размер на 20% от стойността на закупените стоки или услуги. Например, ако фактурата е на стойност 100 лв., при самоучастие ние ще ти възстановим 80 лв. 

2. В случаите на частичен отказ, запознай се с основанията в писменото уведомление, което сме ти изпратили. 

При необходимост от допълнителни пояснения, се свържи с Асистънс центъра.

От лечебното заведение се очаква да ти предложат друг удобен за теб час.

За удобство и по-висока сигурност прикачените документи по всички претенции можеш да откриеш в клиентския портал My Allianz - секция "Здравно застраховане" - меню "Моите претенции".  

След качване на документите по претенцията, те се визуализират в дигиталната платформа в рамките на 1 час.

Статусът на твоите претенции можеш да проследяваш в дигиталната платформа Алианц Здраве, меню "Претенции", както и в клиентския портал My Allianz - секция "Здравно застраховане" - меню "Моите претенции". 

Дигиталната платформа Алианц Здраве можеш да достъпиш по следните начини:

- чрез полученото съобщение при сключване на застраховката. Кликни на изпратения линк и избери бутон "Запази на  начален екран" 

- чрез получено съобщение при регистриране на претенция  

- чрез клиентския портал My Allianz, секция "Здравно застраховане", бутон "Моето здраве"

В случай че не можеш да се свържеш с нашия Асистънс център, поради заета линия, ние ще върнем обаждане до 30 минути. 
Регистрирането на претенция е задължително условие за ползването на здравни стоки и услуги при опцията Възстановяване на разходи. 

1. Регистрирай претенция в дигаталната платформа Алианц Здраве или тук.

2. Прикачи необходимите документи в платформата

3. Избери опцията "Съгласуване на високоспециализирани изследвания"

4. В рамките на 4 работни часа ще ти върнем обратна връзка.

При необходимост от съдействие, свържи с нашия Асистанс център 0700 13 014 (опция 2 от главното меню, след което опция 3 "За претенции по застраховка Алианц Здраве и записване на час за преглед").

 

 

alt
alt

Създадохме специална секция, в която чрез информационни документи ще получите информация за застрахователните ни продукти в разбираема форма и така ще можете да вземете информирано решение за сключване на застраховка.

Тук ще намерите и нужните документи, заявления и формуляри.

Имате нужда от съдействие?

При застрахователно събитие свържете се с нас