man with tablet in front of house

Дигитално обслужване

За твое удобство всички процеси се администрират онлайн 24/7. Без излишни формалности при заявяване на претенции и без попълване на заявления. 

woman phone

Наръчник на ползите

В него откриваш всичко най-важно, което трябва да знаеш за твоята застраховка, лимити, покрития и как да ползваш здравните услуги.

Digital

Второ медицинско мнение 

За правилно лечение при диагностицирано критично заболяване, предлагаме Второ медицинско мнение от най-добрите клиники в света. 

Виж повече

10 000 / 15 000 / 30 000 лв.
10 000 / 15 000 / 30 000 лв.
10 000 / 15 000 / 30 000 лв.
Модул "Извънболнична медицинска помощ"
Модул "Болнична медицинска помощ"
Модул "Критични състояния и Второ медицинско мнение"
Модул "Здравни стоки"
Модул "Дентална помощ"
Модул "Профилактика"
Вариант 1
Вариант 2  
Вариант 3
Детайлна информация за покритието по застраховката можеш да намериш в дигиталната платформа Алианц Здраве - секция Наръчник на ползите, на тел. 0700 13 014 #3 (в работни дни) или като изпратиш запитване чрез контактната форма тук.  
Медицинската застраховка Алианц Здраве е групова и се сключва от твоя работодател. В този случай е необходимо към него да отнесеш своя въпрос. 

Номера на претенцията можеш да откриеш в:

  • Бизнес чата (Business Inbox) на Viber, SMS или електронна поща
  • Дигиталната платформа My Allianz

За съдействие можеш да се свържеш и с нашия Асистънс центъра. 

Спешно състояние е остро възникнала промяна в здравето на човека, която може да доведе до тежки функционални и морфологични увреждания на жизненоважни органи и системи.
Посети лечебно заведение за спешна медицинска помощ или се обади на тел. 112.
1. Посети лечебно заведение за медицинска помощ, с което Алианц България има договор. Легитимирай се на регистратурата с дигиталната карта Алианц Здраве. 
 
2. В случай че лечебното заведение не е от партньорската мрежа на Алианц България, събери необходимите медицински и финансови документи и регистрирай своята претенция тук или в дигиталната платформа Алианц Здраве. Разходите се възстановяват при условията на твоята застраховка. 
 
3. При необходимост от съдействие, се свържи с нас на тел. 0700 13014 #3.
 
Регистрирай своята претенция тук или се свържете с Асистънс центъра за получаване на Индивидуалният номер на уведомление (ИНУ). В неработно време, можете да посетите избрано лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Събери всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на твоята Застраховка.
Свържи се с нас на тел. 0700  13 014 и ще те насочим към подходящо лечебно заведение.

Вероятните причини при този случай са:

1. Възможно е да има самоучастие, което е договорено по застраховката. Самоучастие е сумата, с която застрахованото лице участва в покриване на разноските за всяка ползвана стока или услуга. Съгласно Общите условия самоучастието е в размер на 20% от стойността на закупените стоки или услуги. Например, ако фактурата е на стойност 100 лв., при самоучастие ние ще ти възстановим 80 лв. 

2. В случаите на частичен отказ, запознай се с основанията в писменото уведомление, което сме ти изпратили. 

При необходимост от допълнителни пояснения, се свържи с Асистънс центъра.

От лечебното заведение се очаква да ти предложат друг удобен за теб час.

За удобство и по-висока сигурност прикачените документи по всички претенции можеш да откриеш в клиентския портал My Allianz - секция "Здравно застраховане" - меню "Моите претенции".  

След качване на документите по претенцията, те се визуализират в дигиталната платформа в рамките на 1 час.

Статусът на твоите претенции можеш да проследяваш в дигиталната платформа Алианц Здраве, меню "Претенции", както и в клиентския портал My Allianz - секция "Здравно застраховане" - меню "Моите претенции". 

Дигиталната платформа Алианц Здраве можеш да достъпиш по следните начини:

- чрез полученото съобщение при сключване на застраховката. Кликни на изпратения линк и избери бутон "Запази на  начален екран" 

- чрез получено съобщение при регистриране на претенция  

- чрез клиентския портал My Allianz, секция "Здравно застраховане", бутон "Моето здраве"

В случай че не можеш да се свържеш с нашия Асистънс център, поради заета линия, ние ще върнем обаждане до 30 минути. 
Регистрирането на претенция е задължително условие за ползването на здравни стоки и услуги при опцията Възстановяване на разходи. 

1. Регистрирай претенция в дигаталната платформа Алианц Здраве или тук.

2. Прикачи необходимите документи в платформата

3. Избери опцията "Съгласуване на високоспециализирани изследвания"

4. В рамките на 4 работни часа ще ти върнем обратна връзка.

При необходимост от съдействие, свържи с нашия Асистанс център 0700 13 014 #3. 

 

 

alt
alt

Създадохме специална секция, в която чрез информационни документи ще получите информация за застрахователните ни продукти в разбираема форма и така ще можете да вземете информирано решение за сключване на застраховка.

Тук ще намерите и нужните документи, заявления и формуляри.

Имате нужда от съдействие?

При застрахователно събитие свържете се с нас