Дигитално обслужване
За твое удобство всички процеси се администрират онлайн 24/7. Без излишни формалности при заявяване на претенции и без попълване на заявления.
Дигитално обслужване
За твое удобство всички процеси се администрират онлайн 24/7. Без излишни формалности при заявяване на претенции и без попълване на заявления.
Наръчник на ползите
В него откриваш всичко най-важно, което трябва да знаеш за твоята застраховка, лимити, покрития и как да ползваш здравните услуги.
Второ медицинско мнение
За правилно лечение при диагностицирано критично заболяване, предлагаме Второ медицинско мнение от най-добрите клиники в света.
Правила за застрахователни претенции по Групова медицинска застраховка Алианц Здраве
Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение при здравно застраховане
Искане за болнична медицинска помощ по Групова медицинска застраховка
Декларация за родител по Групова медицинска застраховка Алианц Здраве
Необходими документи при възстановяване на разходи
Номера на претенцията можеш да откриеш в:
За съдействие можеш да се свържеш и с нашия Асистънс центъра.
Вероятните причини при този случай са:
1. Възможно е да има самоучастие, което е договорено по застраховката. Самоучастие е сумата, с която застрахованото лице участва в покриване на разноските за всяка ползвана стока или услуга. Съгласно Общите условия самоучастието е в размер на 20% от стойността на закупените стоки или услуги. Например, ако фактурата е на стойност 100 лв., при самоучастие ние ще ти възстановим 80 лв.
2. В случаите на частичен отказ, запознай се с основанията в писменото уведомление, което сме ти изпратили.
При необходимост от допълнителни пояснения, се свържи с Асистънс центъра.
За удобство и по-висока сигурност прикачените документи по всички претенции можеш да откриеш в клиентския портал My Allianz - секция "Здравно застраховане" - меню "Моите претенции".
След качване на документите по претенцията, те се визуализират в дигиталната платформа в рамките на 1 час.
Дигиталната платформа Алианц Здраве можеш да достъпиш по следните начини:
- чрез полученото съобщение при сключване на застраховката. Кликни на изпратения линк и избери бутон "Запази на начален екран"
- чрез получено съобщение при регистриране на претенция
- чрез клиентския портал My Allianz, секция "Здравно застраховане", бутон "Моето здраве"
1. Регистрирай претенция в дигаталната платформа Алианц Здраве или тук.
2. Прикачи необходимите документи в платформата
3. Избери опцията "Съгласуване на високоспециализирани изследвания"
4. В рамките на 4 работни часа ще ти върнем обратна връзка.
При необходимост от съдействие, свържи с нашия Асистанс център 0700 13 014 (опция 2 от главното меню, след което опция 3 "За претенции по застраховка Алианц Здраве и записване на час за преглед").
Създадохме специална секция, в която чрез информационни документи ще получите информация за застрахователните ни продукти в разбираема форма и така ще можете да вземете информирано решение за сключване на застраховка.
Тук ще намерите и нужните документи, заявления и формуляри.