Регистрирацията в Allianz Bank Online, системата за интернет банкиране на Алианц Банк България, е лесна и става в три последователни стъпки:
1. Попълване и подаване на искане за регистрация по електронен път – Онлайн искане за регистрация
2. Посещаване на локация на Алианц Банк България за подписване на договор за интернет банкиране
3. Получаване на данни за достъп и първоначален вход в системата
Най-често задавани въпроси
1. Задължително ли е да изпращам онлайн искане за регистрация?
Не, изпращането на онлайн искане на регистрация не е задължително. Можете директно да посетите избрана от вас локация на Алианц Банк България, в която ще ви бъде направена регистрацията и ще подпишете договор за интернет банкиране.
2. Задължително ли е да посетя локация на банката, за да подпиша договор за интернет банкиране?
Да, за да подпишете договор за интернет банкиране следва да посетите локация на банката.
3. Мога ли да изпратя онлайн искане за регистрация, без да съм клиент на банката?
Да, можете да изпратите онлайн искане за регистрация, независимо дали сте клиент на банката или все още не сте. В момента, в който посетите локация на банката, ще ви бъде открита сметка в банката и ще ви бъде създадена регистрация в системата за интернет банкиране.
4. След като вече съм изпратил онлайн искане за регистрация, кога следва да посетя банката?
Можете да посетите локация на Алианц Банк България веднага след изпращане на онлайн искане за регистрация, но не по-късно от 10 календарни дни.
5. Откъде мога да разбера по-подробно какви възможности предлага интернет банкирането на Алианц Банк България?
Можете да научите повече за предлаганите възможности от ръководство за Функционалности.
6. Имам пасивно инернет банкиране. Как мога да премина към активно интернет банкиране?
Необходимо е да посетите удобен офис на банката, където да заявите вашето желание.