Предупреждение: Използвате стар браузър. Моля, превключете на по-нов браузър като Chrome, Firefox или Microsoft Edge.

Уважаеми клиенти,

От 13 декември 2021 г. Алианц Банк България стартира предлагане на услугата ЕПИН - иновативно решение, което отговаря на съвременните тенденции за дигитализиране на услугите. 

Функционалността ЕПИН предоставя възможност за получаване на ПИН код и статична парола за плащане в Интернет при 3D търговци чрез SMS.

Реализирана е допълнителна възможност, която позволява получаване на карта чрез куриер в България, която в комбинация с услугата ЕПИН предоставя възможност клиент да получи и ползва карта от Алианц Банк България с едно посещение

Всяка карта е придружена с писмо, в което е записан идентификационен 14 цифров код и указания за използването му.

1. Изпращате получения код чрез SMS на номер 184343.

Важно! SMS съобщението трябва да е от телефонния номер, регистриран в банковата система.

2. До 30 сек. получавате SMS, който съдържа:

  • 4 цифрен ПИН код за плащане на физически АТМ и ПОС устройства;
  • 6 цифрена статична парола за потвърждаване на плащане при 3DS в Интернет.

Можете да извършите до 6 бр. неуспешни опита за получаване на ПИН код. При възникване на проблем е възможно банката да възстанови броя опити.

Срок за генериране и получаване на ПИН е 180 дни от първото получаване.

Активирането на получена по куриер карта се извършва чрез банкомат, обслужван от системата на Борика. 

  • Използва се опция „смяна на ПИН“.
  • Картата се активира в реално време.

Задължително се изисква мобилен телефон, който ще използвате за ЕПИН.

Телефонът следва да е на български оператор. В роуминг не е възможно получаване на ЕПИН код.

Предоставянето на ЕПИН е безплатно. Възможно е таксуване от мобилния оператор за доставка на изпратения SMS в зависимост от абонаментния план.

Имате нужда от съдействие?

Нашият екип от професионалисти е на разположение!