Предупреждение: Използвате стар браузър. Моля, превключете на по-нов браузър като Chrome, Firefox или Microsoft Edge.

  • Безплатно е
  • Лесна и бърза активация
  • Защитен достъп с ПИН или биометрия
  • Потвърждаване на платежни операции
  • Потвърждаване на плащания с карта в интернет.
    Повече информация тук.
  • Блокиране/Отблокиране на карти.
    Повече информация тук.
  • Предназначен за всеки потребител с интернет и мобилно банкиране (с активен и с пасивен достъп);
  • Работи на устройства с операционна система Android и iOS и връзка с Интернет;
  • При регистрация в приложението трябва да използвате мобилния телефонен номер, който сте предоставили на Банката при регистрацията за в интернет банкиране Allianz E-Bank. Проверете дали телефонният номер, с който разполагаме е актуален на тел. номер 0700 13014 или в най-близкия ни офис;
  • Allianz SmartID е допълнитлено приложение, което се използва за подписване на платежни нареждания и документи в Allianz E-Bank и Allianz M-Bank, за потвърждаване на вход в интернет и мобилното банкиране на Банката, както и за потвърждение на онлайн плащания с карта и блокиране/отблокиране на карти;
  • Защитен достъп - приложението  има собствен ПИН код, който Вие сами задавате в процеса по регистрация. 

Приложението е налично в Google Play за устройства с операционна система Android, Apple App Store за устройства с операционна система iOS и в AppGallery за телефони Huawei без Google активности.

В процеса по инсталация ще трябва да дадете необходимите разрешения на мобилното приложение за достъп до системни функционалности на Вашето мобилно устройство. За използване на приложението Allianz Bank Bulgaria SmartID е нужна връзка с интернет. Минимално изискуемите версии на операционните системи са - iOS 10 и Android 6.

Регистрация за клиенти с активно банкиране Allianz E-Bank, с регистриран токън

  • 1. На първа стъпка в мобилната апликация, въведете потребителското име и паролата си от интернет банкирането;
  • 2. На втора стъпка Вие трябва да въведете мобилния телефонен номер, който сте предоставили в банката. На този номер ще получите SMS с еднократен активационен код;
  • 3. На трета стъпка следва да въведе получения чрез SMS еднократен активационен код, чиято валидност е 5 минути;
  • 4. На четвърта стъпка Вие трябва да въведете ПИН кода на токъна си, както и генерирания от него шестцифрен код;
  • Ако данните са правилни, приложението ви прехвърля на стъпка номер пет, където следва да зададете ПИН код, който ще използвате занапред в мобилната апликация;
  • 5. На последната стъпка от процеса по регистрация, Вие имате възможност да изберете начин за вход в мобилната апликация – с ПИН или с биометричнни данни, стига устройството Ви да разполага с четец за пръстов отпечатък. Можете да променяте начина си на вход в апликацията по всяко време от меню Настройки.

Регистрация на клиенти с пасивно банкиране Allianz E-Bank, без регистриран токън

  • 1. На първа стъпка в мобилната апликация, въведете потребителското име и паролата си от интернет банкирането;
  • 2. На втора стъпка Вие трябва да въведете мобилния телефонен номер, който сте предоставили в банката. На този номер ще получите SMS с еднократен активационен код;
  • 3. На трета стъпка следва да въведе получения чрез SMS еднократен активационен код, чиято валидност е 5 минути;
  • 4. На четвърта стъпка следва да зададете ПИН код за вход, който ще използвате занапред в мобилната апликация;
  • 5. На последната стъпка от процеса по регистрация, имате възможност да изберете начин за вход в мобилната апликация – с ПИН или с биометричнни данни, стига устройството Ви да разполага с четец за пръстов отпечатък. Можете да променяте начина си на вход в апликацията по всяко време от меню Настройки.

1. Получаване на пуш-нотификация със заявка за идентификация

Случаите, в които системата за интернет и мобилно банкиране изпраща заявка за идентификация до мобилната апликация Allianz Bank Bulgaria SmartID са следните:

  • Вход в интернет и мобилно банкиране;
  • Подписване на платежна операция и/или пакет от документи - масово плащане;
  • Подписване на декларация по ЗМИП;
  • Откриване на депозит или Онлайн спестовна сметка;
  • Отказ на платежни операции в меню Чакащи подпис;
  • Вход в платформата за интернет и мобилно банкиране;
  • Подпис на платежно нареждане или документ, наредени през платформата за интернет и мобилно банкиране.

Бележка: Всички останали документи се подписват по същия начин, като стандартна платежна операция. Интернет банкирането изпраща заявката към мобилната апликация, Вие отваряте нотификацията, след което потвърждавате или отхвърляте заявката.

2. Потвърждение на онлайн плащане с карта и блокиране/отблокиране на карта

Повече информация във връзка с функционалностите можете да намерите в раздел Карти - 3DS защита на плащанията.

3. Настройки в Allianz Bank Bulgaria SmartID

Алианц Банк България препоръчва потребителите на мобилната апликация, чиито смарт устройства поддържат възможност за идентификация в устройството чрез биометрични данни, да заявят входа в приложението чрез пръстов отпечатък или лицево разпознаване, вместо ПИН.

Вижте демо видеата с инструкции за регистрация

Вход в платформата за интернет и мобилно банкиране
Подпис на платежно нареждане или документ, нареден през E-Bank и M-Bank
Различни опции и настройки на приложението

Имате нужда от съдействие?

Нашият екип от професионалисти е на разположение!
alt
alt

Създадохме специален раздел, в който ще намерите нужните документи, приложения, формуляри.