1. Получаване на пуш-нотификация със заявка за идентификация
Случаите, в които системата за интернет и мобилно банкиране изпраща заявка за идентификация до мобилната апликация Allianz Bank Bulgaria SmartID са следните:
- Вход в интернет и мобилно банкиране;
- Подписване на платежна операция и/или пакет от документи - масово плащане;
- Подписване на декларация по ЗМИП;
- Откриване на депозит или Онлайн спестовна сметка;
- Отказ на платежни операции в меню Чакащи подпис;
- Вход в платформата за интернет и мобилно банкиране;
- Подпис на платежно нареждане или документ, наредени през платформата за интернет и мобилно банкиране;
Бележка: Всички останали документи се подписват по същия начин, като стандартна платежна операция. Интернет банкирането изпраща заявката към мобилната апликация, Вие отваряте нотификацията, след което потвърждавате или отхвърляте заявката.
2. Настройки в Allianz Bank Bulgaria SmartID
Алианц Банк България препоръчва потребителите на мобилната апликация, чиито смарт устройства поддържат възможност за идентификация в устройството чрез биометрични данни, да заявят входа в приложението чрез пръстов отпечатък или лицево разпознаване, вместо ПИН.