1. Получаване на пуш-нотификация със заявка за идентификация
Случаите, в които системата за интернет и мобилно банкиране изпраща заявка за идентификация до мобилната апликация Allianz Bank Bulgaria SmartID са следните:
- Вход в интернет и мобилно банкиране;
- Подписване на платежна операция и/или пакет от документи - масово плащане;
- Подписване на декларация по ЗМИП;
- Откриване на депозит или Онлайн спестовна сметка;
- Отказ на платежни операции в меню Чакащи подпис;
- Вход в платформата за интернет и мобилно банкиране;
- Подпис на платежно нареждане или документ, наредени през платформата за интернет и мобилно банкиране.
Бележка: Всички останали документи се подписват по същия начин, като стандартна платежна операция. Интернет банкирането изпраща заявката към мобилната апликация, Вие отваряте нотификацията, след което потвърждавате или отхвърляте заявката.
2. Потвърждение на онлайн плащане с карта и блокиране/отблокиране на карта
Повече информация във връзка с функционалностите можете да намерите в раздел Карти - 3DS защита на плащанията.
3. Настройки в Allianz Bank Bulgaria SmartID
Алианц Банк България препоръчва потребителите на мобилната апликация, чиито смарт устройства поддържат възможност за идентификация в устройството чрез биометрични данни, да заявят входа в приложението чрез пръстов отпечатък или лицево разпознаване, вместо ПИН.