Алианц България с нова дигитална услуга Allianz Claims Tracker 2.0

04.05.2020 г.
Новата версия на приложението дава възможност да се ползва и по Гражданска отоворност на МПС
Всички, които искат да заявят претенция към Алианц България по застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите вече ще могат да следят 24/7 статусa й. От услугата ще могат да се възползват и потребители, чиито застраховки Гражданска отговорност не са сключени в Алианц България.  
"Приложението е уникално за българския пазар и е в отговор  на високите очаквания на потребителите на застрахователни услуги. То беше внедрено за първи път в края на м. ноември 2019 г. само за клиенти по Каско и те споделиха изключително позитивна обратна връзка. Това ни мотивира да разширим функционалностите му и да го направим достъпно не само за наши клиенти."
Андрей Александров,
Главен оперативен директор на Алианц България

Приложението Claims Tracker е въведено във всички девет държави от региона на Централна и Източна Европа, на които оперира Алианц. Продуктът е интуитивен и лесен за ползване и отговаря на високите изисквния на клиентите за бързина, доверие и премахване на излишни стъпки в процеса.

Услугата е приложима за най-често срещаните пътнотранспортни произшествия. Приложението е отворено не само за клиенти на Алианц, но и за другите участници в инцидента, ако се установи, че отговорният за сблъсъка автомобил има Гражданска отговорност от Алианц. Благодарение на постигнатата автоматизация в процеса по ликвидация клиентът получава информация в реално време за статуса на щетата. Приложението дава ясни указания и проактивно подсеща при липсващи документи. Процесът е организиран в четири лесни стъпки и започва с предоставяне на актуален линк по имейл или чрез SMS, в зависимост от избрания от клиента начин:

  • Първоначална регистрация на щетата;
  • Обработка и предоставяне на изискуемите документи;
  • Изплащане на обезщетение;
  • Оценка и даване на обратна връзка.

След приключване на процеса и затваряне на щетата, всеки който е ползвал услугата може през приложението да даде своята оценка по стандарт „5 звезди“ за обслужването, което е получил и тази оценка е достъпна за всички потребители. По този начин Алианц България поставя взискателността към своята работа на още по-високо ниво.

В бъдеще ще се добавят нови функционалности и разшири обхвата на приложението с други застрахователни продукти.