Алианц България с нова дигитална услуга Allianz Claims Tracker 2.0
Главен оперативен директор на Алианц България
Приложението Claims Tracker е въведено във всички девет държави от региона на Централна и Източна Европа, на които оперира Алианц. Продуктът е интуитивен и лесен за ползване и отговаря на високите изисквния на клиентите за бързина, доверие и премахване на излишни стъпки в процеса.
Услугата е приложима за най-често срещаните пътнотранспортни произшествия. Приложението е отворено не само за клиенти на Алианц, но и за другите участници в инцидента, ако се установи, че отговорният за сблъсъка автомобил има Гражданска отговорност от Алианц. Благодарение на постигнатата автоматизация в процеса по ликвидация клиентът получава информация в реално време за статуса на щетата. Приложението дава ясни указания и проактивно подсеща при липсващи документи. Процесът е организиран в четири лесни стъпки и започва с предоставяне на актуален линк по имейл или чрез SMS, в зависимост от избрания от клиента начин:
След приключване на процеса и затваряне на щетата, всеки който е ползвал услугата може през приложението да даде своята оценка по стандарт „5 звезди“ за обслужването, което е получил и тази оценка е достъпна за всички потребители. По този начин Алианц България поставя взискателността към своята работа на още по-високо ниво.
В бъдеще ще се добавят нови функционалности и разшири обхвата на приложението с други застрахователни продукти.