ПОД Алианц България стартира нови функционалности в клиентски портал – My Pension. В него клиентите на допълнителните пенсионни фондове на Алианц България вече могат не само да следят, но и да управляват бързо и лесно своите пенсионни спестявания. Обслужването е изцяло онлайн, независимо къде се намират потребителите, без да е нужно да посещават офис. Всичко е лесно и удобно, на една ръка разстояние.

Ако допреди това беше възможно само да се следят оставащите години до пенсиониране и сумата, която се е натрупала до момента, то вече всички клиенти могат да се възползват и от редица други функционалности - от сключване на договор, внасяне на осигурителни вноски, извършване на промени в договорните условия до подаване на документи за изплащане на пенсия и получаване на средства от доброволния пенсионен фонд. В най-скоро време My Pension ще предоставя възможност за получаване на средства и от задължителните пенсионни фондове – универсален и професионален.

Платформата My Pension се отличава с висока сигурност при извършване на операциите и надеждна първоначална регистрация. Всеки клиент може да се регистрира напълно безплатно и лесно или чрез кратка видео сесия с кол-център или офлайн с външен доставчик на удостоверителни услуги. За видео сесията се изисква смарт устройство с камера и микрофон (смартфон, таблет, лаптоп или PC), а при офлайн идентифицирането се изисква само смартфон с камера. И при двата варианта на първоначална регистрация е необходимо клиентът да разполага с документ за самоличност - лична карта или паспорт. 

Свържете се с нас при необходимост от съдействие.