Тук ще намерите отговори на често задавани въпроси, свързани с регистрацията и ползването на услугите на Евротръст
Евротръст е мобилно приложение, чрез което се предоставят облачно базирани удостоверителни услуги по издаване на квалифицирани електронни подписи. Използва се и за отдалечено идентифициране на потребители. За повече информация вижте тук.
Идентификация в порталите My Allianz и Моята пенсия за потребители с ЕГН се извършва чрез Евротръст. За да използвате услугите на порталите е необходимо да инсталирате приложението на Евротръст на Вашето мобилно устройство и да се регистрирате в него като посочите ПИН код и сканирате личната си карта (от двете страни) и лицето. Регистрацията в Евротръст е безплатна за всички клиенти на Алианц България. 
Порталите My Allianz и Моята пенсия можете да използвате само с идентификация чрез Евротръст. 

Възможна причина е да не сте завършили регистрацията си в Евротръст, като не сте потвърдили въведените данни. За целта въведете шестцифрения код, който сте получили по имейл/телефон. Ако сте пропуснали тази стъпка по време на регистрацията си, влезете в меню „Настройки“, където са маркирани липсващите потвърждения.

Неуспешната регистрация в Евротръст може да се дължи и на други фактори – напр. изтекъл документ за самоличност, несъответствие между снимките от документа за самоличност и тази, която сега сте направили (селфи) и др.

Обръщаме внимание, че достъп до порталите на Алианц България се получава само след напълно завършена регистрация в приложението Евротръст.

Грешката може да се дължи или на незавършена регистрация в Евротръст или на изтекла валидност на личен документ и неактуализирани данни в приложението Евротръст. Моля, проверете дали сте актуализирали личните си данни в приложението на Евротръст (напр. промяна в личен документ).

Създаване на профил с потребителско име и парола е необходимо само за клиенти, които са чуждестранни лица.

За да влезете в своя клиентски профил в порталите My Allianz и Моята Пенсия, ако разполагате с ЕГН, е необходимо да въведете: ЕГН или мобилен телефон или имейл адрес. След това трябва да потвърдите заявката за влизане през приложението Евротръст.

Процесът по регистрация на чуждестранните лица преминава през два етапа. Като първа стъпка е необходимо да се регистрирате и направите настройка на телефона за двуфакторна автентикация (2FA). На втора стъпка при вход в порталите се изисква идентификация с оператор.  
В този случай регистрацията в портала не е завършена. Моля, проверете електронната си поща за имейл от Алианц, съдържащ инструкции за верификация на Вашата регистрация. Проверете в папка СПАМ (Junk или Other). Ако все още имате затруднение, моля, свържете се с нас на +359 700 13 014 или електронна поща ops@allianz.bg.
При натискане на бутон „Забравена парола“ ще можете да въведете регистрирания от вас имейл адрес и да получите имейл с насоки за рестартиране на паролата. 
При затваряне на браузъра, изтекла сесия или прекъсване на връзката с браузъра е необходимо отново да стартирате процес по подаване на документите за подпис през портала на Алианц.

За да достъпите документите е необходимо да разрешите изскачащите прозорци на своя браузър за порталите на Алианц:

  • Google Chrome: Настройки > Допълнителни настройки > Настройки за съдържание. От там разрешете „Изскачащи прозорци и препратки“
  • Mozilla Firefox: Настройки > Защита и поверителност на сигурността > Позволения > Изключване на блокирането на прозорци
  • Microsoft Edge – Настройки > Бисквитки и позволения > В раздела Изскачащи прозорци и реклами“ изберете „Разрешено“
За детайлна информация, моля, натиснете бутон „Детайли на застрахователния продукт“, отидете на секция „Документи“ и кликнете на бутон „Свали“ до Инфо по полица. Информацията се отваря в нов прозорец на Вашия браузър.  

Имате нужда от съдействие?

Нашият екип от професионалисти е на разположение!