#ОтДнесЗаУтре,
за да откривате живота и след пенсиониране
Искам да застраховам дома и себе си срещу
всякакви непредвидени събития
Провери риска за природни бедствия и земетресения в твоя регион и се подготви 
Разнообразие от лизингови решения за теб и твоя бизнес 
Всички финансови услуги на едно място: застраховане, банкиране, пенсионно осигуряване, лизинг
Ясни условия, без изненади
Бързо и компетентно обслужване
Откривай живота - ние сме до теб на всяка стъпка
ekomi

Allianz Travel Рейтинг

4.7 star rating out of 5

34496 Отзиви

Това казват за нас клиентите:

28.10.2025

На 13-тия Allianz Motor Day 2025 г., Allianz разглежда както възможностите, така и предизвикателствата на автономното шофиране, включително въпроси за безопасността на превозните средства, отговорността, използването на данни от автономни превозни средства и по-достъпна мобилност за младежи, възрастни хора или хора с увреждания.

Изследванията на Allianz Center for Technology и вътрешният анализ на претенциите показват значително намаляване на честотата на претенциите за отговорност при автомобилите, предизвикани от усъвършенствани системи за подпомагане на водача (ADAS), които вече са налични в избрани модели. 

 

17.10.2025

Алианц Банк България вече предоставя на своите клиенти иновативната услуга за незабавни преводи в евро SEPA Instant. Тази услуга осигурява максимално удобство и светкавична бързина на потребителите, като им позволява да извършват и получават преводи в рамките на секунди, без значение от времето или деня на превода.

SEPA Instant преводите са достъпни 365 дни в годината, 24 часа в денонощието, което означава, че клиентите на Алианц Банк могат да се възползват от тях по всяко време през интернет банкирането Allianz Bank Online.

16.10.2025

Allianz затвърди статута си на най-ценен застрахователен бранд в света и постигна най-високата стойност на бранда в своята 135-годишна история –  28.2 млрд. щ. долара

  • За седма поредна година Allianz заема първа позиция в класацията на Interbrand Best Global Brands и увеличи стойността на бранда си с 20% до 28.2 млрд. щ. долара.
  • Allianz се изкачи с две позиции до 27 място от всички брандове в световен мащаб и отново е най-ценният застрахователен бранд в света.