Уважаеми клиенти,
На основание чл.62 от Закона за платежните услуги и платежните системи, „Алианц Банк България“ АД Ви уведомява за:
1. Нови Общи условия за откриване, водене и закриване на платежни сметки на юридически лица / търговци и за предоставяне на платежни услуги и инструменти, който влизат в сила считано от 01.08.2025 г.;
2. Промяна в Тарифа за лихвите, таксите и комисионите за юридически лица, която влиза в сила считано от 01.08.2025 г.. Промените са както следва:
• Раздел I. Клиентски сметки;
• Раздел II. Пакетни програми;
• Раздел III. Касови операции;
• Раздел IV. Преводи;
• Раздел V. Дебитни карти;
• Раздел VI. Кредитни карти;
• Раздел VIII. Акредитиви и инкасо;
• Раздел XV. Други услуги;
• Приложение № 1.4. към раздел II. Пакетни програми - Свободни професии;
• Приложение №2.1. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Старт;
• Приложение №2.2. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Плюс;
• Приложение №2.3. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Мега;
•Приложение № 3 към раздел VI. Кредитни карти Алианц Бизнес от Тарифата за таксите и комисионите за юридически лица на Алианц Банк;
3. Нов Лихвен Бюлетин за юридически лица, който влиза в сила считано от 01.06.2025 г.. Промените са както следва:
• Раздел Депозитни продукти, 2 Лихвена скала по депозитни продукти, 2.1. Стандартен срочен депозит.
С предстоящите промени можете да се запознаете тук.
В случай, че не сте съгласни с горепосочените промени, имате право да прекратите сключения с Банката договор за ползване на платежни услуги, без да дължите заплащане на такси или неустойки, като подадете писмено уведомление в офис на Банката преди датата на влизане в сила на промените – а именно: до 31.07.2025 г. включително.