Предупреждение: Използвате стар браузър. Моля, превключете на по-нов браузър като Chrome, Firefox или Microsoft Edge.

Банкирай онлайн с Алианц

Как да се регистрирам?
Функционалности
Сигурност

Регистрирането в Allianz E-bank, системата за интернет банкиране на Алианц Банк България, е изключително лесно и се свежда до три последователни стъпки:

  • Попълване и подаване на искане за регистрация по електронен път – Онлайн искане за регистрация.
  • Посещаване на локация на Алианц Банк България за подписване на договор за интернет банкиране.
  • Получаване на данни за достъп и първоначален вход в системата.

Задължително ли е да изпращам онлайн искане за регистрация?

  • Не, изпращането на онлайн искане на регистрация не е задължително. Можете директно да посетите избрана от вас локация на Алианц Банк България, в която ще ви бъде направена регистрацията и ще подпишете договор за интернет банкиране.

Задължително ли е да посетя локация на банката, за да подпиша договор за интернет банкиране?

  • Да, за да подпишете договор за интернет банкиране следва да посетите локация на банката.

Мога ли да изпратя онлайн искане за регистрация, без да съм клиент на банката?

  • Да, можете да изпратите онлайн искане за регистрация, независимо дали сте клиент на банката или все още не сте. В момента, в който посетите локация на банката, ще ви бъде открита сметка в банката и ще ви бъде създадена регистрация в системата за интернет банкиране.

След като вече съм изпратил онлайн искане за регистрация, кога следва да посетя банката?

  • Можете да посетите локация на Алианц Банк България веднага след изпращане на онлайн искане за регистрация, но не по-късно от 10 календарни дни.

Откъде мога да разбера по-подробно какви възможности предлага интернет банкирането на Алианц Банк България?

  • Можете да научите повече за предлаганите от Allianz E-bank възможности от ръководство за Функционалности.
  • Non-stop банкиране

С Allianz E-bank можете да банкирате 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, без да се съобразявате с работното време на обслужващия ви банков офис.

  • Единна сметка

С една сметка Вие опериране в интернет, банков офис, за дебитна карта, за плащане на вноски по кредит, както и за плащане на Ваши застраховки към Алианц България.

  • Бързина в реално време

Всяка една банкова операция в Allianz E-bank се отразява моментално в счетоводната система на Банката. Върешнобанковите преводи се изпъляват веднага в рамките на счетоводния ден. Междубанковите преводи се изпълняват в срокове зависещи от използваната платежна система.

Справочна информация

  • ежедневни и периодични извлечения и справки за всички ваши сметки
  • моментно състояние и извлечение по всяка ваша кредитна карта
  • погасителен план по кредит
  • централни и търговски валутни курсове на Алианц Банк България.
  • възможност за експортиране на желаната справочна информация в различни формати /TXT, XML, Excel, Excel 97, SWIFT MT940/, както и разпечатването й.

Извършване на преводи

  • банкови преводи в лева и валута в реално време
  • преводи за обслужване на вашите кредити и кредитни карти
  • масови плащания
  • преводи към бюджета за плащане на данъци, осигуровки, мита, други задължения
  • безкасова покупко-продажба на валута с възможност за договаряне на преференциални курсове
  • нареждане на преводи в страната и чужбина днес, с възможност за извършване на плащането на посочена бъдеща дата
  • искане за незабавно инкасо (директен дебит) и обработване на получени искания за незабавно инкасо
  • попълване на съпътстващи преводите документи в електронен вариант – статистическа форма 100 000, декларация НОИ, декларация ЗМИП

Плащане на месечни задължения 

Allianz E-bank Ви дава възможността да заплатите, без допълнителни такси за физически лица и с такса за вътрешнобанков превод за юридически лица, всички Ваши месечни задължения за:

  • мобилни телефони
  • стационарни телефони
  • електроенергия
  • интернет услуги
  • кабелна и сателитна ТВ
  • топлинна енергия
  • сигнално - охранителни услуги
  • природен газ
  • студена вода
  • Доходност в Интернет

Функционалности за откриване на депозити и сметки:

  • Нова Online спестовна сметка
  • Нов Стандартен срочен депозит
  • Нов депозит "Алианц Комфорт"
  • Нов депозит "Алианц Ускорение"
  • Нов депозит "Три напред"

Спечелете доходност от Вашите парични средства през Алианц E-bank като откриете Online спестовна сметка или депозит по избор навсякъде и в удобно за Вас време!

Повече информация относно функционалности за откриване на депозити през системата за интернет банкиране можете да откриете в ръководство "Функционалности" или на страница Онлайн сметки и депозити

Плащане на вноски по застраховки към Алианц България

С Allianz E-bank имате възможност да следите по всяко време вашите дължими вноски по застраховки към Алианц България.

Разберете как само с 3 клика на мишката в Allianz E-bank можете да платите дължима вноска по застраховка към Алианц България.

Справка за осигурителни партиди във фондовете на Алианц

Allianz E-bank Ви дава възможност да получите и детайлна информация за състоянието на вашите осигурителни партиди във фондовете на Алианц България. Вие можете да проверите по всяко време:

  • текущото състояние на вашите осигурителни партиди във фондовете на Алианц България
  • да следите всяко едно движение по вашата осигурителна партида
  • да извършите проверка по липсващи вноски
  • да довнасяте допълнително средства по вашия доброволен фонд (при сключен договор за допълнителни вноски)
  • да получите информация за стойността на един дял към момента на справката

Удобства

  • възможност за oнлайн подписване на електронен договор за откриване на Онлайн спестовна сметка и четири вида депозитни продукти;
  • използване на едно потребителско име и парола в Allianz E-bank, независимо към колко клиенти имате предоставени права за достъп;
  • възможност да предоставяте на други лица достъп до вашите сметки, като предварително определяте за всяко лице съответните права на достъп;
  • достъп до системата от 5-те най-използвани браузъри – Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera и Safari. Повече информация можете да откриете в ръководствотоДостъп и Удостоверяване.

При банкиране с Allianz E-bank се използва 128-bit SSL криптиране /криптиран https протокол/ на информацията, с което се защитава обмяната на данни между клиента и Алианц Банк България.

Можете да научите повече за средствата за защита на данните при разплащания в Интернет от каталог Електронна сигурност.

Достъп до Allianz E-bank можете да осъществите:

  • с потребителско име и парола, ако желаете да извършвате само справки и съставяне на документи;
  • с потребителско име, парола и token устройство при заявено желание за извършване на преводи.

За подписване на преводи в Allianz E-bank можете да използвате token устройство - хардуерно устройство, чрез което се генерира еднократен код, използван за удостоверяване в Алианц E-bank. Научете повече за token устройствата, предлагани от Алианц Банк България.

Общи условия за регистрация и ползване на Алианц E-bank

Искане за регистрация или промяна в регистрацията на потребител до клиент, ползващ Алианц E-bank - този формуляр се попълва при:

  • промяна на достъп и права на потребители;
  • промяна на схеми за подпис;
  • заявяване на регистрация на token устройство;

Протокол за получаване на token – устройство и промяна в защитните параметри при достъп до Алианц E-bank от потребител - документа се попълва в следните случаи:

  • забравено потребителско име;
  • забравена парола;
  • отблокиране на потребител;
  • получаване на token устройство.
  • активиране, деактивиране и посочване на изключения при известяване по e-mail и SMS за достъп до Алианц E-bank от IP адрес, различен от последно използвания.
  • Ограничаване на достъпа до Алианц E-bank само от посочени IP адреси.
  • Блокиране, отблокиране, заличаване на ПИН код и синхронизиране на token устройство.

Искане за отмяна на нареден превод в Allianz E-bank – при желание за спиране изпълнението на извършен междубанков превод в системата за интернет банкиране

След като попълните даден документ, следва задължително да го предоставите за идентифициране и изпълнение в удобна за васлокация на Алианц Банк България.

Online спестовната сметка съчетава доходността по депозитни продукти, свободата на разплащателна сметка и възможността сами да управлявате 24 часа своите пари.

Предимства на Online спестовна сметка

  • получавате диференцирана лихва в зависимост от сумата
  • лихвата се изплаща на края на всеки шестмесечен период, съобразно действащата тарифа на банката
  • довнасяте и нареждате преводи по всяко време на денонощието
  • можете да откриете Online спестовна сметка без да посещавате банков офис или да се обаждате на вашия банков консултант, при условие, че сте клиент на системата за интернет банкиране Allianz E-bank

Как да откриете Онлайн спестовна сметка?

Минималното изискуемо салдо за откриване и поддържане на сметката е 500 лева или евро.

Ако сте потребител на Allianz E-bank, можете да откриете сметка веднага:

  • влезте в системата на Allianz E-bank
  • От основното меню изберете „Спестявания“, подменю „нова Online спестовна сметка“
  • Следвайте инструкциите за откриване

Ако нямате Allianz E-bank акаунт или искате да станете клиент на „Алианц Банк България“ в момента, трябва да:

  • подадете онлайн заявка за регистрация за системата на Allianz E-bank, бутон „Интернет банкиране“
  • посетите най-удобния за вас банков офис, за да подпишете договор и да откриете сметка (ако нямате сметка в банката)

Спечелете време с Online спестовна сметка!

Вашите спестявания са ганартирани от фонда за гарантиране на влоговете в банките, в общ размер до 196 000 лева.

Имате нужда от съдействие?

Нашият екип от професионалисти е на разположение!
alt
alt

Създадохме специален раздел, в който ще намерите нужните документи, приложения и формуляри.