Електронни услуги

Дружеството ще Ви върне електронни копия на получените електронни документи, подписани с електронния подпис на дружеството, на електронната поща, посочена в електронния Ви подпис, в деня на получаване на заявлението и договора, съответно - на първия работен ден след тази дата при подаването му в извънработно време или в неработен ден.

За да получите парола за достъп до Системата за проверка на осигурителна партида или да получавате Вашето годишно извлечение в електронен вид 

Попълнете:

Заявление за получаване на електронни услуги

  • Запазете генерираните файлове
  • Подпишете с квалифициран електронен подпис
  • Изпратете на електронна поща: podweb@allianz.bg

Чрез Системата за проверка на осигурителни партиди може да наблюдавате състоянието на Вашите индивидуални осигурителни партиди във всички управлявани от ПОД „Алианц България“ АД фондове за допълнително пенсионно осигуряване, заедно с всички движения по тях, както и да задавате въпроси.

Ако желаете да се откажете от използването на тази услуга, моля попълнете 

Заявление за отказ от електронни услуги