Уважаеми клиенти,

На основание чл.62 от Закона за платежните услуги и платежните системи, Алианц Банк България Ви уведомява, че считано от 01.08.2025 г. влизат в сила:

1.  Нови Общи условия към Рамков договор за предоставяне на платежни услуги по разплащателна сметка на юридически лица, с които можете да се запознаете  тук.

2.   Промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони за юридически лица, както следва:

  • Раздел I. Клиентски сметки; 
  • Раздел II. Пакетни програми;
  • Раздел III. Касови операции; 
  • Раздел IV. Преводи;
  • Раздел V. Дебитни карти;
  • Раздел VI. Кредитни карти;
  • Раздел VIII. Акредитиви и инкасо;
  • Раздел XV. Други услуги;
  • Приложение № 1.4. към раздел II. Пакетни програми - Свободни професии;
  • Приложение №2.1. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Старт;
  • Приложение №2.2. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Плюс;
  • Приложение №2.3. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Мега;
  • Приложение № 3 към раздел VI. Кредитни карти Алианц Бизнес от Тарифата за таксите и комисионите за юридически лица на Алианц Банк;
  • Лихвен Бюлетин за юридически лица, който влиза в сила считано от 01.06.2025 г. Промените са както следва: Раздел Депозитни продукти, 2 Лихвена скала по депозитни продукти, 2.1. Стандартен срочен депозит.   

С предстоящите промени в Тарифата можете да се запознаете тук

В случай че не сте съгласни с горепосочените промени, имате право да прекратите сключения с банката договор за ползване на платежни услуги, без да дължите заплащане на такси или неустойки. За целта е необходимо да подадете писмено уведомление в офис на Алианц Банк България преди датата на влизане в сила на промените до 31.07.2025 г. включително. 

С новите Общи условия, Лихвен бюлетин и промените в Тарифата за лихви, такси и комисиони за юридически лица можете да се запознаете на уебсайта www.allianz.bg или в офис на Алианц Банк България.