Уважаеми клиенти,
На основание чл.62 от Закона за платежните услуги и платежните системи, Алианц Банк България Ви уведомява, че считано от 01.08.2025 г. влизат в сила:
1. Нови Общи условия към Рамков договор за предоставяне на платежни услуги по разплащателна сметка на юридически лица, с които можете да се запознаете тук.
2. Промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони за юридически лица, както следва:
- Раздел I. Клиентски сметки;
- Раздел II. Пакетни програми;
- Раздел III. Касови операции;
- Раздел IV. Преводи;
- Раздел V. Дебитни карти;
- Раздел VI. Кредитни карти;
- Раздел VIII. Акредитиви и инкасо;
- Раздел XV. Други услуги;
- Приложение № 1.4. към раздел II. Пакетни програми - Свободни професии;
- Приложение №2.1. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Старт;
- Приложение №2.2. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Плюс;
- Приложение №2.3. към раздел II. Пакетни програми - Алианц Бизнес Мега;
- Приложение № 3 към раздел VI. Кредитни карти Алианц Бизнес от Тарифата за таксите и комисионите за юридически лица на Алианц Банк;
- Лихвен Бюлетин за юридически лица, който влиза в сила считано от 01.06.2025 г. Промените са както следва: Раздел Депозитни продукти, 2 Лихвена скала по депозитни продукти, 2.1. Стандартен срочен депозит.
С предстоящите промени в Тарифата можете да се запознаете тук.
В случай че не сте съгласни с горепосочените промени, имате право да прекратите сключения с банката договор за ползване на платежни услуги, без да дължите заплащане на такси или неустойки. За целта е необходимо да подадете писмено уведомление в офис на Алианц Банк България преди датата на влизане в сила на промените до 31.07.2025 г. включително.
С новите Общи условия, Лихвен бюлетин и промените в Тарифата за лихви, такси и комисиони за юридически лица можете да се запознаете на уебсайта www.allianz.bg или в офис на Алианц Банк България.