Allianz e номер 1 застрахователен бранд в света

18.10.2019 г.
Престижната класация Interbrand Best Global Brand 2019 оцени стойността на марката на $12,1 млрд.  
Allianz e застрахователен бранд номер 1  в света според престижната международна класация Interbrand Best Global Brand 2019. Компанията се изкачва с 6 позиции от 49 на 43 място в глобалното класиране на всички индустрии и е далеч напред спрямо останалите застрахователи. Стойността на марката се увеличава с 12% спрямо 2018 г. и се оценява на 12,1 млрд. щ. долара.  
 

Серж Рафард, Главен директор Стратегия, Маркетинг и Дистрибуция на Allianz
„Нарасналата стойност на бранда Allianz е отражение на усилията ни да  предлагаме на клиентите си нови интуитивни продукти и услуги и същевременно балансирайки бизнеса към области с високо търсене и рентабилност“, допълни Серж Рафард.  „Това е само началото. Ще се борим да сме първи не само в нашия бранш, но и сред всички глобални компании и да продължим да доставяме най-доброто за клиентите ни, за да могат да вървят напред и нагоре.“  


Кристиан Дьорингер, Ръководител Управление на Марката, добави: „Ние сме изключително развълнувани, че постигнахме нашата първа цел от стратегията за развитие на бранда - от влизането на Allianz в класацията през 2007 г. в топ 100 до превръщането й днес в застрахователна марка номер 1. Ние ще продължим да развиваме бранда, да работим заедно с нашите клиенти, за да им осигурим уникално изживяване, като същевременно инвестираме в устойчиви иновативни партньорства като Формула Е, и да увеличим присъствието си в ежедневието на хората. “

Класацията се основава на три основни параметъра – финансов, поведенчески и стратегически, които придават стойност на марката. Тази класация е отражение на силните финансови показатели на Allianz и дава позитивна перспектива за бъдещето й представяне в световен мащаб.
Гергана Тодорова
Директор "Бранд и комуникации", Алианц България