Предупреждение: Използвате стар браузър. Моля, превключете на по-нов браузър като Chrome, Firefox или Microsoft Edge.


Стойността на бранда Allianz нарасна със 17% и достигна 15.2 млрд. USD

21.10.2021 г.

• Allianz отново е No.1 застрахователен бранд в света в класацията на 100-те най-добри световни марки
• Allianz се изкачва на 34 място в класацията
• Това е най-голямото увеличение на стойността на бранда, откакто Allianz участва в класацията


 Allianz продължава да бъде най-стойностния застрахователен бранд в света, според класацията за най-добрите световни марки Best Global Brands 2021. За една година Allianz се изкачи с пет позиции и днес заема 34 място в класацията. Стойността на бранда Allianz е нараснала с 2,2 млрд. щ. долара за една година и възлиза на 15,2 млрд. щ. долара, което е увеличение със 17%. Това е най-големият ръст от 2007 г., когато Allianz за първи път участва в класацията със стойност на бранда 4 млрд. долара.

Според водещата консултантска компания Interbrand, покачването на Allianz в класацията е функция на резултатите от дейността и добрите перспективи, увеличените приходи и силата на бранда. Interbrand отчита и влиянието на бранда Allianz върху решенията на клиентите за покупка, което се е увеличило през последната година.

„Поздравления! Брандът Allianz показа голяма устойчивост и неговата стойност е разпозната от хората, компаниите и по-широкия пазар. Работихме усилено за бранда и клиентското преживяване, водени от нашите принципи „Shape, Care, Deliver““, споделя Сердж Рафард – директор Стратегия, Маркетинг и Дистрибуция в Allianz SE.

Осемгодишното световно партньорство на Allianz с Олимпийските и Параолимпийските игри също така допринесе за подчертаване на ролята на Allianz като глобален застраховател, подкрепящ спорта. От стартирането на партньорството през януари 2021 г. харесването на марката Allianz се е увеличило значително сред хората, подкрепящи игрите.

„Изключително съм горд с невероятния резултат тази година. Благодаря на служителите на Allianz, нашите агенти и брокери. Те действително са посветени на нашата цел да подсигуряват бъдещето и работят неуморно, за да подобрят клиентското преживяване и да предложат лесни решения, които да дадат на клиентите ни повече увереност в днешния ден и в бъдещето”, коментира д-р Кристиан Дьорингер, Ръководител Глобален бранд и Маркетинг в Allianz SE.

Interbrand е пионер в концепцията за оценка на брандовете от 1988 г. Това е първата компания, чиято методология е сертифицирана по ISO 10668. От 2000 г. класирането и докладът за най-добрите световни брандове се публикуват ежегодно и е една от най-утвърдените класации.

Пълната класация Топ 100 Global Best Brands:  www.bestglobalbrands.com

Свържете се с нас при необходимост от съдействие.