Main navigation back

Алианц в цифри

Във финансовите услуги всичко е въпрос на доверие.

Доверие в силите на една глобална организация, която навсякъде по света е изградила своето индивидуално местно лице.

Allianz Group - 125 години сигурност и устойчиво развитие

Allianz AG е основана на 5 февруари в гр. Мюнхен. През 2006 г. Allianz се превръща в първия доставчик на финансови услуги с европейска идентичност (Societas Europaea).

Allianz е сред най-големите доставчици на финансови услуги в световен мащаб. С повече от 142 000 служители в цял свят, Allianz Group обслужва 85.4 млн. клиенти в повече от 70 страни.  В застраховането Allianz е пазарен лидер в Германия и има водеща позиция по целия свят. През 2015 г. Allianz Group постигна общи приходи в размер на 125.2 млрд. евро. Allianz застрахова най-голям брой компании от листата на 500-те водещи в световен мащаб. 

Allianz Fact Sheet 

Рейтинг

Standard & Poor’s

АА

Stable outlook

Рейтинг

Moody’s

Aa3

Stable outlook

Стойност на бранда

18,6 млрд. евро 

Brand Finance Global 500 2016 г.

Активи под управление

1 800 милиарда 

активи под управление към 31.12.2015 г.

Рейтинг

A.M. Best

А+

Stable outlook

Приходи

125,2 млрд. евро

за 2015 г.

Комбинирана квота

94,6% 

за 2015 г.

Solvency II

200%

за 2015 г.

Застрахователен бранд №1 в света

Алианц затвърди позицията си на застрахователен бранд №1 в света, според годишната класация на Brand Finance Global 500 за 2016. Благодарение на лидерската си позиция, за трета поредна година Алианц е единственият застраховател, включен в класацията Топ 50 на най-силните марки в света. В резултат на сериозния ръст на премийния приход на Алианц, стойността на бранда нараства с 8% от 17,2 млрд. до 18,6 млрд.евро. Компанията се изкачва с една позиция напред и вече е на 43-то място в Топ 500 Global Brands за 2016 г. (44 позиция през 2015). 

В класацията Brand Finance за 2016 г. са отчетени приспособимостта на Алианц към променящата се среда, стабилното финансово представяне, както и стремежът на компанията да постави клиента в центъра на своя бизнес подход и преминаване към дигитализация. Всички тези факти нареждат Алианц сред компаниите, предлагащи финансови услуги с най-осъзнат бранд в тазгодишната класация. 


Оценявайки бъдещия потенциал на Алианц, Brand Finance посочва, че подходът на групата за поставяне на клиента в центъра на вниманието е в състояние да генерира стойност и да надгради настоящото положение. Също така е отчетено, че марката Алианц е много добре позиционирана и се възползва от нарастващите възможности по отношение на дигиталните промени в застрахователния сектор.